Як не помилитися з постачальником
Ринок газу, який діє для побутових споживачів з серпня минулого року, надав українцям ряд переваг. Одна з них — можливість змінювати постачальника. При цьому вартість ресурсу ринок формує сам, в той час як постачальники газу борються за споживача. Внаслідок цього у виграші повинен залишитися клієнт.
Віддаючи перевагу тій чи іншій компанії, що здійснює поставки блакитного палива, споживач обирає найбільш вигідний для себе сервіс і умови обслуговування.
У той же час важливо розуміти, що існує високий ризик укласти договір з недобросовісною компанією, яка пропонуватиме привабливі умови співпраці, а на ділі виявиться котом у мішку.
Так, в грудні минулого року клієнти одного з таких підприємств вже встигли оцінити всі «плюси», спокусившись низькою ціною газу. Постачальник не зміг забезпечити своїх споживачів ресурсом за запропонованою ним же вартістю. При цьому клієнтам довелося витратити чимало нервів, а згодом заплатити набагато вищу ціну вже новому постачальнику.
Ще один прецедент стався у Мелітополі. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, вперше позбавила ліцензії постачальника за порушення і зловживання на ринку природного газу.
Щоб не опинитися у неприємній ситуації, споживачам варто уважно обирати собі газового постачальника. Звернути увагу необхідно на:
- надійність компанії;
- тривалість роботи;
- умови співпраці, сервіс;
- наявність відділень (цю перевагу легко оцінити, коли виникає необхідність вирішити якесь складне питання).
Що стосується ціни, то відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2021 № 25, в лютому у всіх постачальників вона зафіксована на рівні не вище 6,99 грн.
На території Запорізької області діє кілька компаній, які здійснюють поставки блакитного палива населенню. Одна з найбільших — «Запоріжгаз Збут». На сьогоднішній день підприємство обслуговує понад 480 тисяч клієнтів (населення і юридичні особи).
У Запоріжжі та Запорізькому регіоні підприємство розгорнуло широку мережу з відділень, а також обслуговує своїх клієнтів онлайн, пропонуючи споживачам Особистий кабінет, мобільні додатки і чат-боти в Viber і Telegram.
За минулий рік компанія поставила населенню регіону 245 млн кубометрів газу.
Отримати консультацію щодо умов обслуговування «Запоріжгаз Збут» жителі Мелітополя і Мелітопольського району можуть за телефонами: (067) 617 66 10, (067) 619 00 15, (061) 280 49 69.